Covid-19 stimuliert die Zusammenarbeit in der Telegesundheit

Die Coronavirus-Pandemie hat zu einer verstärkten Zusammenarbeit im Gesundheitswesen, bei Innovationen und zum verstärkten Einsatz digitaler Technologien geführt. Mit Telemedizin können Ärzte in der Praxis sicher mit Patienten in Verbindung treten und sie fernüberwachen, egal ob in verschiedenen Städten oder auf der Station. Sowohl intelligentere als auch kleinere medizinische Geräte liefern bessere Ergebnisse für Patienten – eine Störung wie niedriger Blutzucker oder ein zu schnell schlagendes Herz wird gefühlt und eine Echtzeittherapie angewendet.

Diese Podcast-Episode wurde von Insights produziert, dem personalisierten Inhalt des MIT Expertise Evaluate. Es wurde nicht vom MIT Expertise Evaluate produziert.

All dies wird durch verbesserte Verarbeitungs- und Datenfähigkeiten unterstützt – viele Daten, und das bedeutet künstliche Intelligenz. Der Gast in dieser Episode von Enterprise Lab ist Laura Mauri, Vizepräsidentin für globale klinische Forschung und Analytik bei Medtronic. Und sie weiß alles darüber, wie Daten dazu beitragen können, bessere Patientenergebnisse zu erzielen, die Patientenerfahrung zu verbessern und wertvolle Informationen für Ärzte und Hersteller medizinischer Geräte bereitzustellen. Dr. Mauri ist eine interventionelle Kardiologin und eine der weltweit führenden Experten für klinische Studien. Der Erfolg einer klinischen Studie hängt jedoch von der Erfahrung des Patienten und seiner Verbesserung ab.

Mauri setzt auch große Hoffnungen auf Gesundheitswesen und Technologie. Und obwohl sie warnt, dass diese Arbeit nicht einfach ist, kann man buchstäblich Fortschritte sehen – das ist das Ergebnis, das wir alle wollen.

Das Enterprise Lab wird von Laurel Ruma, Director of Insights, der von MIT Expertise Evaluate beauftragten Verlagsabteilung, gehostet. Die Present ist eine Produktion von MIT Expertise Evaluate mit Produktionsunterstützung von Collective Subsequent.

Diese Podcast-Episode wurde in Zusammenarbeit mit Medtronic erstellt.

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"Die Kraft der Gesundheitsdaten freischalten", Fragen und Antworten mit Dr. Laura Mauri, Medtronic

"Open Supply Coventor kann weltweit hergestellt werden" von Kevin Kos, College of Minnesota ] Vollständiges Transkript

Laurel Ruma: Aus dem MIT Expertise Evaluate bin ich Laurel Ruma, und dies ist Enterprise Lab, die Present, die Geschäftsführern hilft, neue Technologien zu verstehen Unser Thema aus dem Labor und dem Markt ist heute die Telemedizin. Die Coronavirus-Pandemie hat zu einer verstärkten Zusammenarbeit zwischen Gesundheitsdienstleistern und einem verstärkten Einsatz digitaler Technologien geführt, sodass Ärzte in der Praxis sicher mit Patienten kommunizieren und diese fernüberwachen können.

Dies führt zu Veränderungen bei Medizinprodukten, von klinischen Studien über die Aus- und Weiterbildung von Ärzten bis hin zum Einsatz von Ärzten und Patienten und zur Data über neue Technologien, die herauskommen.

Zwei Worte für Sie, Open Supply-Followers.

Mein Gast ist Dr. Laura Mauri, Vizepräsidentin für globale klinische Forschung und Analyse bei Medtronic. Zuvor battle sie interventionelle Kardiologin und klinische Forscherin am Brigham Hospital und Frauen hier in Boston. Und Professor für Medizin an der Harvard Medical College. Sie ist auch eine der weltweit führenden Experten für klinische Studien. Dr. Mauri, vielen Dank, dass Sie zu mir ins Enterprise Lab gekommen sind.

Laura Mauri: Danke Laurel, es ist großartig, hier zu sein.

Laurel: Lassen Sie uns zunächst über Ihre Primärforschung sprechen, bevor Sie zu Medtronic kommen. In Ihrem Lebenslauf heißt es, dass Sie "klinische Studien durchgeführt haben, um neue Medizinprodukte und Medikamente zu bewerten". Würden Sie einige Beispiele dafür geben, was Medizinprodukte sind und wie sie im Gesundheitswesen eingesetzt werden?

Laura: Ja. Ich praktiziere als interventioneller Kardiologe und battle auch sehr daran interessiert, "wie wir sicherstellen können, dass wir unsere Patienten mit den sichersten und effektivsten Therapien behandeln und dass wir auch weiterhin Fortschritte im Gesundheitswesen erzielen". Es battle nur ein erstaunliches Jahrzehnt in den letzten zehn Jahren Kardiologie, wo Sie Miniaturisierung von Geräten und die Umstellung auf immer weniger invasive Verfahren gesehen haben. Einige dieser Bereiche umfassen daher die Verwendung von Koronarstents zur Behandlung von Patienten mit Herzinfarkt oder Brustschmerzen, um im Falle eines Herzinfarkts Leben zu retten, aber auch invasivere Verfahren wie offene Operationen zu vermeiden Herz.

Und dann mit katheterbasierten Klappen verengte Herzklappen öffnen, die verhindern, dass Blut in den Relaxation des Körpers fließt, was ein komplizierter chirurgischer Eingriff ist. Aber immer mehr wird durch kleine Katheter durch die Blutgefäße durchgeführt, anstatt Operationen am offenen Herzen durchzuführen. Dies sind additionally komplexe Bereiche, in denen das erste Ziel bei der Einführung dieser Technologien darin besteht, sicherzustellen, dass sie sicher durchgeführt werden können, und diese Therapien auszuprobieren. Dann besteht das Ziel jedoch darin, sie wirklich zu verstehen -die besten Vorteile, die Patienten in verschiedenen Umgebungen erhalten können.

Laurel: Würden Sie einen Überblick darüber geben, wie ein Gerät eine klinische Studie beispielsweise gegen ein Arzneimittel durchläuft?

Laura: Ein Medizinprodukt ist interessant, weil der Hintergrund, der zu Medizinprodukten führt, so viel technisches Engineering und dann das Verständnis der Wirksamkeit von Geräten bei Tieren erfordert. Aber es passiert nicht wirklich, bis die Geräte in den Händen von erfahrenen Ärzten sind und dann in realen Umgebungen verwendet werden, um Patienten zu betreuen, dass wir die Möglichkeit eines Geräts wirklich verstehen werden. Ein einfaches Medizinprodukt beginnt additionally mit einer einfachen Studie, um sicherzustellen, dass das Konzept in der Sache belegt ist. Öffnet der Stent effektiv das Blutgefäß? Öffnet das Ventil das Ventil effizient und sicher? Und dann besteht der nächste Schritt darin, sicherzustellen, dass der Affected person davon profitiert, dh Herzinfarkte oder Schlaganfälle zu vermeiden oder häufiger aus dem Krankenhaus zu bleiben oder Herzversagen zu vermeiden? Und diese Dinge werden in klinischen Studien gemessen, die randomisiert werden können, um mit dem Normal der Versorgung verglichen zu werden. Diese allgemeine Struktur ist nicht so unterschiedlich wie die von Drogen. Der Hauptunterschied zwischen Drogentests und Exams von Medizinprodukten besteht jedoch darin, dass die Geräte im Allgemeinen so mechanisch basieren, dass wir ein gutes Gefühl dafür haben, wie sie funktionieren, bevor wir hineingehen. Daher gibt es weniger Fragen, möglicherweise für weniger vorhersehbare Auswirkungen. von einem Medikament zum Beispiel, wenn wir die Biologie oder die Nebenwirkungen des Medikaments möglicherweise nicht so klar verstehen. Bei Geräten haben wir in der Regel viel mehr Bench-Exams und Verständnis für den Wirkungsmechanismus sowie mögliche Nebenwirkungen.

Laurel: Ein Affected person kann sich additionally tatsächlich freiwillig für einen Versuch mit Medizinprodukten melden, so wie Sie es könnten, wenn Ihr Arzt ihn für ein neues Arzneimittel oder etwas anderes empfehlen würde?

Laura: Absolut. Ich meine, ich denke, eine der Herausforderungen, vor denen wir stehen, vielleicht werden wir ein bisschen mehr darüber sprechen, wie wir es den Menschen leichter machen können, diese Studien zu finden? Wenn Sie ein medizinisches Drawback haben, woher wissen Sie, dass Sie möglicherweise für eine Studie in Frage kommen? Und dies wird jetzt einfacher, da mehr Informationen in digitaler Type verfügbar sind, damit sich die Patienten auf die Studien beziehen können.

Laurel : Ich denke darüber nach, wie Sie einen medizinischen Check erleben würden. Ist es so etwas wie eine Simulation, die das Gerät selbst durchläuft, dass Sie die Ergebnisse sortieren können, um sicherzustellen, dass die Maschine selbst ordnungsgemäß funktioniert? Und wenn Sie es dann in eine Individual implantieren, ist es eher die Annahme, dass Sie wissen, wie der Körper und dann das Gerät funktionieren. Wie Sie bereits sagten, können Sie ein Gesundheitsergebnis besser garantieren, da Sie umfangreiche Exams am Gerät durchgeführt haben. Sie haben additionally eine sehr gute Vorstellung davon, wie es reagieren wird? Im Gegensatz zu Arzneimitteln, die, wie Sie bereits erwähnt haben, viele mögliche Nebenwirkungen haben können.

Laura: Ich möchte die Durchführung klinischer Studien für Medizinprodukte nicht näher erläutern, da wir nicht alles wissen, weshalb wir klinische Studien durchführen. Wir haben normalerweise ein gutes Gefühl für Mechanik und Technik, basierend auf Bankstudien in der Arbeit mit Tieren. Und dann können einige dieser medizinischen Geräte, wie Sie wissen, wie Herzschrittmacher und andere elektronische Geräte, Informationen direkt von den Geräten aufzeichnen. Letztendlich interessiert sich der Affected person jedoch dafür, wie er sich fühlt und was die Ergebnisse für sein Leben sind und wie er sein Leben lebt. Und dies sind Dinge, die wir nicht wirklich bewerten können, außer einen Patienten zu fragen oder seine Gesundheitsergebnisse bei der Nachsorge zu überprüfen, wie z. B. seine Krankenakten. Die klinische Studie hängt wirklich von der Erfahrung des Patienten ab und davon, wie sie sich verbessert.

Laurel: Wie Sie bereits erwähnt haben, besteht einer der Zwecke dieses Geräts darin, Daten zu sammeln und die Ergebnisse für Patienten zu verbessern. Wie hilft das Medizinprodukt Ärzten und Ärzten, diese Daten zu verwenden, um die Ergebnisse zu verbessern?

Laura: Wenn Sie beispielsweise an einen Schrittmacher denken, wie der Herzschrittmacher funktioniert, überwacht er ständig, was der Herzschlag tut, und passt sich dann an das Gerät und die Ausgabe an auf diesem Gerät, um beispielsweise die Herzfrequenz anzupassen, wenn sie zu langsam ist. In anderen Situationen gibt es andere Herzgeräte, die schnelle Herzrhythmen behandeln, die für den Patienten gefährlich sind. Sie basieren jedoch auf einem geschlossenen System, das im Wesentlichen erfasst, was passiert, und dann eine geeignete Behandlung anwendet. Und das alles geschieht automatisch innerhalb des implantierten Geräts, das jetzt, um ehrlich zu sein, immer weniger invasiv ist. Sie sind immer kleiner und sitzen mitten im Herzen. Es gibt ähnliche Diabetes-Administration-Geräte, bei denen sie den Blutzucker messen und dann in das Gerät injizieren, damit sie die richtige Menge Insulin freisetzen können, um einen hohen Blutzucker zu korrigieren und einen niedrigen Blutzucker zu vermeiden. Dann gibt es ähnliche Geräte zur Behandlung von Dingen wie Parkinson oder verschiedenen Arten von Schmerzsyndromen. Dies sind Geräte, die ständig Informationen sammeln und in Echtzeit reagieren. Es gibt erstaunliche Neuerungen, diese Therapien in die Lage zu versetzen, intern die richtige Korrektur vorzunehmen, ohne dass eine direkte Interaktion mit dem Patienten oder dem Arzt besteht. Die Fähigkeit, Therapie zu fühlen und anzuwenden, entwickelt sich in vielen neuen Räumen ständig weiter, und das ist wirklich sehr, sehr aufregend.

Laurel: Dies ist ein wirklich interessanter Satz, "Sinn machen und anwenden", weil er den Eindruck erweckt, dass die Geräte jetzt clever genug sind, um dies, wie Sie erwähnt haben, ohne das Eingreifen von zu tun Es muss additionally keine Type künstlicher Intelligenz sein – aber das Gerät weiß, dass es richtig oder falsch ist, und das Gerät beschließt, das Verhalten zu korrigieren. Ist das eine Vereinfachung oder gibt es künstliche Intelligenz?

Laura: Nein, Sie haben es richtig gemacht. Ich finde es interessant, dass Sie die Kommentare zur künstlichen Intelligenz hervorgehoben haben, weil Sie Recht haben, klassisch, es enthält keine künstliche Intelligenz. Es enthält einen Algorithmus, der in das fest installierte Gerät programmiert ist. Wir entwickeln jedoch immer mehr Anwendungen für künstliche Intelligenz, die entweder in Patientendaten oder in mehreren Patientensätzen erlernt werden, um künstliche Intelligenz anwenden zu können. Viele Ihrer Zuhörer werden wissen, dass dies vom Zugriff auf exzellente und qualitativ hochwertige Daten und große Mengen davon sowie vom Zugriff auf die Ergebnisse abhängt, auf die wir Einfluss nehmen möchten. Und es wird wirklich immer mehr möglich, immer bessere Daten zu sammeln, sie von mehreren Patienten zu sammeln und diese auf die Ergebnisse anzuwenden. Daher sind Therapien wie die Bilderkennung in dieser Hinsicht weit fortgeschritten. Und jetzt haben wir Methoden, um Dinge wie Darmkrebs visuell zu erkennen, und wir machen es wirklich einfacher, diese Dinge zu finden, als diejenigen, die künstliche Intelligenz verwenden.

Und dann, auch in dem zuvor erwähnten diabetischen Raum, haben wir uns in der Vergangenheit ausschließlich auf die Messung des Blutzuckers verlassen, um die Verwendung von Insulin für die Therapie anzupassen. Und in gewissem Sinne reagiert es auf etwas, das bereits im Körper passiert ist. Mit Hilfe der KI hoffen wir jedoch, Dinge wie das, was der Affected person tut, seine Aktivität und das, was er isst, in Bezug auf die Artwork der Lebensmittel, die er isst, und wie sich dies voraussichtlich auf seinen Zucker und seine Auswirkungen auswirken kann, integrieren zu können Wissen Sie additionally, wie die Aktion aussehen sollte, bevor sich der Zucker ändert. Ich denke additionally, dass es uns im Laufe der Zeit zu immer besseren Therapien führen wird.

Laurel: Das ist erstaunlich. Es macht aber Sinn, nicht wahr? Weil Sie … Ich weiß nicht, wir sind jetzt sehr vertraut mit der Artwork und Weise, wie Kalorienzähler in unsere Telefone oder Fitbits in Apple Watches eingebaut werden, und mit diesen persönlichen Gesundheitsgeräten, die uns ständig umgeben. Mit diesen Handlungen des Durchschnittsverbrauchers, der sich an so etwas sehr gewöhnt hat, ist es nicht zu viel zu sagen, dass Ihr Arzt Ihnen eines Tages eine Anwendung verschreiben könnte, die Ihnen tatsächlich hilft, den Überblick über das Essen und die Aktivität zu behalten, die Sie essen. Sie tun dies und dies wird helfen oder ein Informationspunkt für Ihr gesamtes Gesundheitsökosystem sein.

Laura: Und wir streben danach, diese zahlreichen Informationsquellen, von denen wir wissen, dass sie das Leben des Patienten und seine Erfahrungen besser beeinflussen, sammeln zu können Administration ihrer Krankheit. Diese haben traditionell an vielen verschiedenen Orten gesessen und sind nicht miteinander verbunden. Je mehr wir additionally tun können, um diese guten Informationsquellen zusammenzubringen und Therapien wirklich maßzuschneidern, desto näher kommen wir meiner Meinung nach der weiteren Verbesserung der Versorgung.

Laurel : Um mich ein wenig daran zu halten, ich weiß, dass Fitbit und Apple Watch ein bisschen zwischen einem medizinischen Gerät unterscheiden, das für Gesundheitszwecke verwendet wird, aber nicht auch Ein großer Unterschied besteht darin, dass diese Geräte für die Verbrauchergesundheit immer kleiner und leichter zu transportieren werden und jedes Mal, wenn sie neu veröffentlicht werden, mehr unserer Daten überwachen, oder? Kann man hoffen, dass dieses Verbrauchergerät, die Telegesundheit und die Fernüberwachung irgendwann kombiniert werden?

Laura: Absolut. Ich denke, das erste ist, zwischen Verbrauchergesundheit und einem medizinischen Gerät zu unterscheiden. Fitbit oder Apple Watch geben Menschen interessante Informationen, damit sie ihre Herzfrequenz als Reaktion auf etwas überwachen können. Medizinprodukte werden in der Tat auf einem höheren Normal gehalten, um eine echte Auswirkung auf eine Krankheit zu zeigen, die das Gefühl der Patienten verbessert. die Artwork und Weise, wie sie ihre Tätigkeiten ausüben können; oder sogar Leben retten bei jemandem, der sein Überleben verlangt, wie es bei vielen unserer Technologien der Fall ist. Es gibt additionally einen ziemlich klaren Unterschied zwischen den beiden. Angesichts dessen ist die Verwendung dieser Verbrauchergeräte von Vorteil, damit sie verstehen, wie es den Menschen geht. Wenn Sie an Dinge wie Telemedizin denken, sind dies Dinge, die existieren. Die meisten Menschen denken daran, Zoom zu verwenden, um mit ihrem Arzt über ihren Besuch im Gesundheitswesen zu sprechen, und dass dies wirklich eine neue Sache ist. Die Wahrheit ist, dass wir schon lange Telemedizin beobachten. Sie sehen Menschen, die Herzschrittmacher haben, um ihre Herzfrequenz regular zu halten. Sie sind es gewohnt, zu überwachen. Es ist seit Jahrzehnten richtig, dass es Möglichkeiten gibt, Ihre Geräte über das Telefon zu überwachen. Dank der Bluetooth-Technologie können wir sie jetzt dazu bringen, ihre Geräte über eine Anwendung auf ihrem Telefon zu befragen. Und wenn wir es so viel einfacher machen, sehen wir tatsächlich immer bessere Ergebnisse, weil wir nach gefährlichen Herzrhythmen suchen können, aber auf viel einfachere Weise und ohne wirklich so ungeschickt für die Patienten zu sein. Ich denke additionally, dass es einen echten Wert für entfernte Methoden gibt, die durch Technologie immer besser werden.

Лоръл : Това е много добро разграничение да направя и нещо, което аз смятам, че потребителите просто искат да имат това по-добро разбиране и може би просто да се държат по-добре, нали? Както сега се грижа достатъчно за здравето си и това са устройствата, които използвам. И, о, разбирам колко по-сложно и специфично медицинско изделие може да се използва и сега, за да ми помогне по начини, които може би преди 10 години дори не бихме виждали. И така, за да увеличите мащаба си до този очевиден фокус на този ден и възраст в момента, какъв е действително използването на телездраве по време на пандемията COVID 19.

Тук просто имам кратка история. Трябваше да ми направят рентген, направен тази седмица, нищо общо с covid-19, освен факта, разбира се, това е съвсем различно преживяване в момента да отида на лекар по време на пандемия. И докато бях в стаята с рентгеновата машина, медицинската сестра беше в коридора с този удължен шнур, който излезе от рентгеновата машина и тя затвори вратата и тя взе рентгенографията от коридора, и това ме накара да се замисля колко физически сте близо до вашия лекар по време на посещение. Така че, очевидно е необходимо да се създаде безопасна дистанция, физическо разстояние между медицински работник и пациент, който се настанява на 19 години. Но как всъщност това подтиква компании като Medtronic да променят начина, по който се използват медицински изделия? Има ли по-дълги шнурове или е предположението, че част от това може да се извършва дистанционно от други устройства? Интересно е въртенето, когато сте свикнали да сте толкова близо в една и съща стая с пациента си.

Лаура: Да, мисля, че си прав. Така пандемията подчерта необходимостта от тези видове решения и наистина ускори прилагането на тези иновации, много от които вече са в ход. И в други случаи това всъщност е тласкано към напълно нови иновации.

И така, предполагам, може би да започнем с един от примерите, които смятам, че е най-вълнуващото, както знаете, Medtronic произвежда вентилатори и освен че просто драстично увеличава производството на вентилатори за няколко месеца, другото трябва ясно видяхме от лекарите е способността да се грижи за пациентите, без да влизате и излизате често от стаята. В момента лекарите и медицинските сестри в Института за интензивно лечение трябва да преминат през наистина много тромави процедури, за да облекат ръкавици и маски и рокли, за да се предпазят от заразяване, както и да предотвратят предаването им на други хора в болницата.

Едно от нещата, по които си сътрудничихме с Intel, беше възможността да управляваме вентилатора напълно дистанционно. Така че, не през кабел, а напълно дистанционно, така че човек да може да програмира вентилатора за смяна. Когато имате тези остро болни пациенти, които са зависими от вентилатор, за да продължат дишането си, не е рядкост да се нуждаете от чести корекции от техник. И сега този техник можеше да направи това безопасно извън стаята. И този вид иновации се случи за няколко седмици. Други видове иновации вече ни интересуваха и просто отпаднаха поради по-голяма нужда по време на пандемията. И така това са неща като например устройства с Bluetooth, които да лекуват пациенти с животозастрашаващи нарушения на сърдечния ритъм. И така, както споменах пейсмейкърите преди, има и други по-сложни устройства, които са предназначени за пациенти, които се нуждаят от наблюдение за тези опасни сърдечни ритми, не само бавни, но и някои от опасните бързи. Тези вече могат да се управляват и дистанционно. И това е важно, тъй като според мен голяма част от бариерата, за да може пациентите да получат необходимата грижа по време на тази обстановка, беше свързана с препятствието да се опитват да избегнат контакт между хората по време на социалното дистанциране. И като може да извършва процедури с минимално количество лекари в стаята, като не се изисква технически експерт в допълнение, за да може да програмира устройството и да може да прави това извън помещението, това наистина е полезно за пациентите, но също и за доставчиците на здравни услуги, които извършват процедурите.

Лоръл : Всъщност не съм мислил за това. Прав си, обикновено не е само един човек в стаята с теб, разбира се, и особено в сложна ситуация, тъй като е приет в болницата с, очевидно, много сериозно заболяване. Така че техниците, които обикновено управляват машините, го правят извън помещението. Това също им помага да мащабират? Защото очевидно по време на пандемия може да има само толкова много техници на място като цяло, работа на смени и т.н. Но тогава това не помага някак да се подобрят по този начин, те могат да се грижат, защото могат да го направят малко по-лесно на много пациенти наведнъж, както трябва?

Лаура: Мисля, че това е чудесен пример за това как нещо, което се превърна в необходимост от нещо, което не е задължително да очакваме пандемия, че след това се превръща в нещо, което има стойност да върви напред, дори след като се възстановим. Очевидно е добре да има такива неща, в случай че отново се появи нужда от това в бъдещи пандемии. Но както казахте, по-важното е, че променя нашите начини на мислене за това как се осигуряват грижи, как се извършва здравеопазването, че все повече неща могат да се правят в по-голям мащаб и по-ефективно, като имаме тези иновации. И само за да продължите малко по-нататък, едно от ограниченията при въвеждането на нови технологии е, че това са сложни процедури в много случаи. Ние постоянно се променяме и правим по-малко инвазивни начина, по който се извършват процедурите. Но това означава и обучение на лекари в нови методи. И това, което наистина е вълнуващо, е, че сега можем да имаме програмиране на нови устройства или образование около нови устройства, което може да се случи в различни страни. Както знаете, в пандемията пътуванията са били наистина ограничени дори в държави. И чрез възможността да извършваме дистанционно обучение, или чрез уеб интерфейс, или чрез интерфейси с добавена реалност, можем наистина да бъдем там, за да можем да подкрепим обучението на нови видове процедури за този тип устройства и това наистина е вълнуващо. И мисля, че това означава ситуацията след COVID е, че тя предоставя по-широк глобален достъп до полезни технологии, които в противен случай географски биха били трудни за постигане.

Лоръл : Със сигурност. Мисля, че коронавирусната криза удари страни един по един в този много бавно движещ се влак в целия свят. Така например, биха ли могли лекарите в Италия да помогнат на лекарите в други страни, да речем Америка, а след това Бразилия и т.н., тъй като кризата продължаваше към всяка страна, защото те учеха на място и след това биха могли да видят онези най-добри практики и поуки, научени напред?

Лаура: Да. Искам да кажа, мисля, че със сигурност видяхме това. Имахме примери, в които не можехме да накараме служителите ни за клинична помощ да пътуват до Испания, например, когато бяха в разгара на пандемията, но ние успяхме да предоставим подкрепа на лекарите там, като присъствахме хора от други страни в Европа. на практика, а инженерите присъстват за тези случаи от Съединените щати. И така, мисля, че всичко това е възможно. Като клиник и като изследовател мисля, че можем да продължим да се справяме по-добре. Считам, че онези глобални споделени преживявания за това, което се случва в една част на света, научавайки се за следващия, е критично важно. Нашата организация е глобална, така че имахме възможността да видим как болниците се адаптират, например, в Китай и други части на Азия, преди кризата да достигне Европа, САЩ и други части на света. И това беше много важно учене, за да можем да споделим с медицинската общност, в която работим.

Лоръл: Да. Мога да си представя, че е вълнуващо и същевременно много тежко, защото ти поемаш тази отговорност, очевидно, за тази огромна общност и споделяш тази информация, както и да научаваш за нея. И съм сигурен, че в същото време, както споменахте, целият смисъл е да стигнете до момент, в който преподаването на тези методи и преподаването на тези устройства става по-скоро глобална практика, където не е само по време на криза, а всеки ден. И така, чувствате ли, че сте научили нещо за дистанционното преподаване сега и след това как то може да се използва в бъдеще за тази аудитория на бъдещи лекари в средното училище или просто лекари, които продължават образованието и се опитват да научат нови неща ?

Лаура: Мисля, че е интересно, има някои неща, които идват наистина лесно на това ниво на медицинско образование. Когато се замисля за поколението, което е в медицинско училище и пребиваване, те наистина са свикнали да учат много на практика. Мисля, че е баланс. Няма да можем да направим всичко това на практика. Има елемент на взаимодействието. При пациентите това е толкова много в момента и ще бъде трудно да се замени. Но всичко се подобрява и става по-силно по отношение на, можем да видим повече за това как се справят пациентите, можем да чуем повече от тях чрез приложения на телефона им, независимо дали са директно на пациента или чрез техните устройства. И така непрекъснато се подобрява по отношение на това колко по-близо можем да стигнем до личен контакт чрез тези виртуални методи.

Но мисля, че както споменахме по-рано, най-вълнуващото е, че в ситуация, в която може да имате отдалечени общности в една и съща държава или географски места, където може да няма специалист, това наистина отнема това е стъпка по-нататък, за да може да комуникира по-отдалечено и по-специализиран начин. Така че не е просто да можете да вземете телефона и това е повече от използване на видеоконферентен разговор, но всъщност е в състояние да видите как дадено устройство програмира, да програмира устройство дистанционно и да обучава лекари и други лица, които се грижат за това как да оптимизират. използването на устройството, дори без да се налага изпращането на хора напред и назад в места, които могат да затруднят или тромави.

Лоръл: Споменахте, че дистанционното обучение на тези устройства, това е развиващо се поле. Но възможно ли е дистанционно обучение на сложна процедура като хирургия?

Лаура: Това е чудесен въпрос. Мисля, че една от наистина вълнуващите области, по които работим, отново се връща към темата за AI, която изложихте по-рано. Вземането на данни при множество хирургични процедури, за да се използва това като пътна карта за отделни хирурзи за подобряване на индивидуалната им грижа за пациентите. Имаме данни в множество подобни процедури, които могат да бъдат използвани за разпознаване на изображения. И когато това се прилага директно по време на процедура или да се подготви за процедура, това може да помогне на хирург, който тренира или прави нещо сложно, което не прави често, за да избегне критични грешки. Така че мисля, че това е точно зад ъгъла, за да бъде приложимо. Не знам дали това е пълен мащаб на начина, по който се провежда обучението. Моделът за медицинско обучение е наистина чрез чиракуване.

Виждате процедура и тогава я правите. Е, мотото е „виж един, направи едно, научи едно“. И това прави този процес с надежда по-безопасен, както и по-ефективен и ефикасен. Така че личната работа заедно с ментор, мисля, ще продължи да продължава, но мисля, че това е начин да можете да изживеете неща, на които не сте били изложени и да научите по-ефикасно, ако такъв може да се научи от хиляди и хиляди предходни процедури чрез данни.

Лоръл: Наистина е доста забележително, когато се замислиш колко бързо напредва всичко. И с година на година ИИ става по-бърз и по-интелигентен, че има повече данни, откъдето можем да получим повече информация от тези данни и всичко това е наистина да напредне в ползата от резултатите от пациента и да помогне на лекарите да бъдат по-добри в това, което правят. Поразяваш ли се понякога, когато мислиш за това от времето, когато си бил в средно училище и започваш от напредъка, постигнат днес, а след това след 20 години, 50 години, какъв ще бъде и напредъкът?

Лаура: Да. Аз съм. Искам да кажа, мисля, че всеки път, когато провеждате подобен разговор, правите крачка назад и осъзнавате колко драматично се е променил светът на здравеопазването през последните 10 до 20 години. Много е вълнуващо да си представим какво следва и не мисля, че тези неща са толкова далеч. Очевидно има предизвикателства, нали? Това е получаването на висококачествени данни, като сте в състояние да се уверите, че са събрани по смислен начин. Има много работа в това. Не е просто, но в същото време става все по-лесно да вършите тази работа. И мисля, че е невероятно вълнуващо. Можете буквално да видите напредъка, който се случва. И когато погледна назад към последните 20 години и се замислям, ние вече правим много отдалечено, вече правим само иновациите, които се случиха по отношение на прилагането на Bluetooth технологията, но още по-важното е, че миниатюризацията като добре. Дори нещо, което изглежда просто, то е наистина революционно само чрез намаляване на размера на батериите, на размера на имплантируемите устройства. Оказва реално въздействие върху пациентите, тъй като по-малките устройства означават по-бързи времена за възстановяване. Това означава разликата между това, че някой трябва да остане в болницата за една нощ или да остане в болницата за една седмица. And when you consider it that approach and the way rapidly that transformation has occurred, it's actually thrilling to be part of it.

Laurel: We must always deliver again in that transformation, which I really feel actually is together with your position inside the firm, proper? So, Medtronic is a 70-year-old group, it's been by way of many evolutions. After which your position, being the chief of analytics. What’s it prefer to concentrate on knowledge technique? I imply, you're additionally eager about it in a little bit of a broader space, as nicely. After all, the information from the gadgets and exceedingly vital the way you deal with the information and what you be taught from it is vitally vital. However how do you then actually corral the entire knowledge to construct a method, to assist evolve the corporate itself? After which in flip, what you're doing turns into mainly the instance for the remainder of the healthcare neighborhood.

Laura: I’ve been at Medtronic only for two years now, earlier than that basically labored as a clinician and as a researcher. However I believe that the motivating issue there, each for me personally, but additionally for the work that we do within the firm, has been to help the development of know-how as a approach to enhance well being for individuals. That basically is the motivating issue and drives the entire work that we do throughout the corporate and, particularly, motivates how we strategy knowledge science. Knowledge science, I believe when you consider it, it's not an summary science. It's the applying of knowledge expertise to particular areas of curiosity and on this case, it's healthcare. And so, I believe what's thrilling in regards to the firm and setting is that we’ve this superb know-how that, in lots of circumstances, is ready to additionally gather knowledge and provides us this sturdy hyperlink to our sufferers and likewise to physicians.

And we even have this core engineering and knowledge science and medical and scientific experience. And it's by bringing all of that collectively, that I believe we will proceed to actually have an effect on well being for individuals. And that's actually highly effective and motivating, I do know for me, but additionally actually vital for the corporate. So, I believe we're simply in a extremely distinctive place, but it surely's additionally vital to understand how dependent we’re on partnership with the a number of components of this ecosystem. These are the hospitals and sufferers and regulators and know-how specialists. And so it's by way of that collaboration that we will make this most important advances which have essentially the most impression.

Laurel: And I believe that's what everybody needs their job can be, proper? You utilize the information, you create good issues to assist individuals have higher well being and life, proper? And an extended life.

Laura: Sure.

Laurel: Simply to type of wrap this up, throughout the covid-19 disaster, clearly firms have needed to step up in varied methods and also you talked about the ventilator challenge. I couldn't assist however hear within the information that Medtronic had open-sourced plans for one of many ventilator designs. What would that take? What was that like behind the scenes? Was that a difficult course of? It should've been a really difficult approach of doing this, however what had been the outcomes? What did you see occur?

Laura: So, first I believe the motivation there was simply to have the ability to do no matter we might as quick as we might. And we acknowledged that our most intricate ventilators that we might scale up manufacturing, possibly will probably be scale up five-fold, but it surely was nonetheless wouldn't meet the demand was that was on the market. And that a easy design might be one thing that might be scaled by collaborating and even simply offering the code to the numerous firms that had been . And this was in a time frame, as everyone knows, the place quite a lot of manufacturing was decreased due to decreased demand for different kinds of merchandise. So, we wished to answer that and have the ability to provide greater than we might do on our personal. And that's actually why there was this actual pleasure to offering the open supply code for how one can manufacture these ventilators.

And it was by way of collaboration with the FDA that basically facilitated our means to try this as a result of we would have liked to get their approval as nicely, which occurred in a short time. I believe one of many attention-grabbing learnings there may be that even our easier designs are fairly refined. And so among the most profitable applications when it comes to really manufacturing the ventilators had been by way of collaboration. However on the identical time, I believe having the ability to present it after which see who's capable of do it was simply an excellent studying expertise.

Laurel: Are you anticipating one of many shining lights that comes out of the covid-19 disaster is that this spirit of collaboration and neighborhood and dealing maybe a bit faster than was attainable up to now?

Laura: Completely. Completely. It's actually heartening to see individuals come collectively everywhere in the world. The one superb factor about it has been simply how small the world appears throughout disciplines, throughout international locations after we're all dealing with an analogous foe.

Laurel: So true. Dr. Mauri, thanks a lot for becoming a member of us as we speak on what has been a simply incredible dialog on the Enterprise Lab.

Laura: Thanks, Laurel. I actually loved it. I admire it.

Laurel: That was Dr. Laura Mauri, the vice chairman of world scientific analysis and analytics at Medtronic, who I spoke with from Cambridge, Massachusetts, the house of MIT and MIT Expertise Evaluate, overlooking the Charles River.

That's it for this episode of Enterprise Lab, I'm your host Laurel Ruma and I'm the director of Insights, the customized publishing division of MIT Expertise Evaluate. We had been based in 1899 on the Massachusetts Institute of know-how. And you’ll find us in print, on the internet and at dozens of on-line and stay occasions annually world wide.

For extra details about us and the present, please take a look at our web site at technologyreview.com. The present is on the market wherever you get your podcasts. In the event you loved this episode, we hope you'll take a second to fee and evaluation us. The Enterprise Lab is a manufacturing of MIT Expertise Evaluate.

This episode was produced by Collective Subsequent.

Thanks for listening!

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